POSTUP ŘEŠENÍ REKLAMACE / SERVISU PŘEDSTĚNOVÉHO MODULU CONEL / VIGOUR

REKLAMACE CONEL

Na všechny moduly CONEL / VIGOUR poskytujeme záruku 5 let a garantujeme 20letou dostupnost náhradních dílů.

1) Svépomocí

  • V servisním dokumentu, který je ke stažení níže, naleznete nejčastější poruchy modulu CONEL / VIGOUR s jejich řešením, ve formě návodů a montážních videí.
  • V případě potřeby výměny části modulu v záruční době, nám prosím na e-mail: reklamace@conel-info.cz zašlete číslo dodacího listu případně číslo faktury. Na základě těchto údajů Vám zdarma zašleme obratem potřebný náhradní díl.
  • Pokud není modul již v záruce, jsou všechny náhradní díly dostupné na našem E-shopu pod odkazem: doplnkovezbozi.elements-cz.cz

2) Prostřednictvím montážní firmy

  • Nebude-li možné problém vyřešit svépomocí, máme k dispozici v ČR servisní síť montážních firem, které jsou schopny poruchu na místě odstranit. V záruční době je tato služba zdarma. Pozáruční servis je zpoplatněn.
  • V tomto případě nás kontaktuje na e-mail: reklamace@conel-info.cz a my Vám předáme kontakt na příslušnou montážní firmu.
Reklamace CONEL

K dispozici máme také HOTLINE linku, která je dostupná v pracovních dnech od 9:00 – 15:00 hodin

K dispozici máme také HOTLINE linku,
která je dostupná v pracovních dnech
od 9:00 – 15:00 hodin

K dispozici máme také HOTLINE linku, která je dostupná
v pracovních dnech od
9:00 – 15:00 hodin

+420 703 150 500